03 mars 2010

When the cats come out the bats come out to play

When the cats come out the bats come out to play, yeah
In the morning after
The dawn is here, be gone, be on your way, yeah

In the morning after dark


De där låten kan känna sig drogad! Timbaland ft. Nelly and SoShy-Morning after dark, såå bäst låt! Det var Julia som spelade den för mig och jag var fast direkt! Mraaw, puss på Timbaland! En till låt som är bra är Timbaland ft. Katy Perry-If we ever meet again. Usch vad jag är kär i Timbaland och Katy Perry. Och Justin Timberlake, Honey bunch, sugar plum, pumpie umpy umpkin...you're my sweetie pie.

Idag har jag pysslat. Det är inte ofta, och jag vet inte varför för det är ju så roligt. Har i alla fall gjort födelsedagskort till Felicia och Frida, de fyller nästa vecka. Nu måste jag bara köpa presenter också.

Jag gjorde en ''things to do list'' igår och jag har lyckats..göra två saker av fem på den. Födelsedagskorten då och plockat smutstvätt. Sista saken på listan är att gå ut och fotografera och gå på promenad. Jag kommer nästan göra det nu, jag orkar inte ta med kameran bara. Men jag går se om jag går på promenad eller om jag bara går till Boden och väntar på Mami. Ser att klockan är mycket nu så måste börja kila nu isåfall.

It felt so long and lonely, waiting for you to come

Inga kommentarer: