28 mars 2010

Rise and shine sleepyhead

Godmorgon alla bloggare, har ni sovit gott? Det har inte jag för jag har inte sovit alls. Var inte trött och så väntade jag på att klockan skulle bli 03:00 så jag kunna ställa om klockan till sommartid. Jag vet att man inte måste göra det exakta tiden men jag ville det för jag var inte säker på om mobilen och datorn ställde om sig själva. Det gjorde de, fast datorn hoppade en timma bakåt i stället. Din rackare! I alla fall så är jag dunder trött nu så det skulle vara underbart skönt att kasta täcket över huvudet och bara blunda och välkomna drömmarnas värld. Ska inte göra det utan ska istället kolla klart på Julie & Julia med the wonderful, the one and only Meryl Streep. Sen blir det duschen, tidigt.

Men nu först ska jag njuta av det ljuva tonerna från Robban i takida. Deras låtar är så gudomligt bra så det inte är sant, de passar att lyssna på hela tiden. Och Robban, han är så het! Jag menar, kom igen! Han är en av de vackraste människorna på jorden. Jo, jag tycker att många är snygga, söta, underbara, heta och vackra men Robban är faktiskt en av de vackraste. Robert Pettersson i mitt hjärta.

Inga kommentarer: