14 mars 2010

Scott och Frida

Denna dag har gått i kalasandets tecken. Idag på dagen var vi på 1års kalas till lilla Scott skrutten. Han fyller egentligen imorgon men det var kalas idag. Kan inte fatta att han redan är 1 år! Herregud vad tiden rusar iväg, känns ju just som om vi var på hans dop. Jaja det är bara att inse, man börjar bli gammal. Nog för att jag ''bara'' fyller 17 i april men i alla fall. Nog känns det som om det vore igår som Sarah va liten bebis också men hon e hela 7 år redan. Tänk att jag gick i 3an när hon föddes, det är helt otänkbart. Nu borde jag gå första året på gymnasiet. Tiden rusar iväg så snabbt så man inte hinner med. Herregud.

Moving on.. Ikväll har jag varit hos Frida och ''kalasat''. Hon fyllde 15 år i tisdags så vart att fira henne idag. Jag och Becca som var där och riktigt roligt hade vi. Emellan åt skratta vi så vi kikna, puss på er tjejor för att vi alltid har kul när vi träffas. Det synd att det inte blir så ofta bara, men när vi en gång träffas så tar vi igen för alla gånger vi missat. Då har vi extra extra kul istället


Nu ska jag börja avsluta här. Känns väldigt lockande att krypa ner i sängen och kolla på BONES. Ååh tar med mig en kopp te också, det var så länge sen.

Inga kommentarer: