19 mars 2010

Things like that makes me smile, like this :D

Fick höra idag att två av minna grannar gillar mina Fääjsbuck-inlägg. De tycket att de är fina och tycker om att läsa dem. Det är roligt att höra sådant. Det fick mig på bättre humör och min dag blev genast mycket bättre. Tack så mycket Diana och Jukka!

Nu har jag kastat mig på soffan med datorn i famnen och musiken på högsta volym i lurarna. Så härligt! Ska snart kolla på Let's Dance och sen lite så ska det låta. I'm a squint! (som Booth skulle ha sagt) I alla fall, det finns inte så mycket annat att göra denna fredag så det får bli min underhållning ikväll. Senare kanske det blir BONES, en film eller helt enkelt sova. Vad tråkigt det låter, sova.. men jag skulle behöva eftersom jag inte fått så mycket sömn om nätterna. Men det är ju inte mitt fel att det inte går.. nu måste jag gå och laga mina hörlurar, det faller ner på ena sidan och det är väldigt väldigt störande.

Inga kommentarer: