07 mars 2010

Älghippa

Dunk dunk dunk. Lite ont i huvudet efter gårdagen men annars är allt bra! Hade ju fett kul igår.Började med att vi kom dit där vid 19:00 tiden och tog ett bord. Satt och snacka lite innan maten kom. Älgbiffar, potatis och sås, underbart gott! Soltuna är bäst! Efter maten vart det mera prat och lite mera prat och så hade ju kameran kommit fram så det vart ett antal bilder. Efter kaffe och tårta kom dansen igång och det var ju Conny Henrix som spelade. Ojoj vad roligt det var! Jag dansade med Ida och Aina först och under kvällen blev jag uppbjuden av Per, Tomi och Jocke. Brukar aldrig dansa vanligtvis och jag vet inte varför för grymt kul är det ju. Jag kan ju inte dansa så bra heller men det var inte så svårt att lära sig. Bara man kommer igång så är det hur enkelt som helst.

Conny Henrix sluta spela 02:00 och då gick det flesta hem.Ida och jag gick efter en stund och då vart det hem till henne och snacka lite. Ut en sväng sen bar det hemåt och nanna kudden.Tog ett tag innan jag somna för jag låg och tänkte på kvällen och på hur roligt jag hade haft.

Ser verkligen fram emot nästa års Älg/Jakthippa!

Inga kommentarer: