17 mars 2010

Header

Sådär, nytt och fräscht med en ny header. Kände att jag villa ha lite förändring. Det är så kul och pyssla, skriva, kombinera, redigera och bara slappna av framför några bilder. Ibland blir det något kreativt och ibland blir man sur på att inget blir som man vill. Men lite skit får man ta för att komma dit man vill, ellerhur?

Jo det där med att gå och lägga sig tidigt..det sket sig kan man ju säga. Men jag är inte ett dugg trött även fast jag vill va det. Jag försöker få John Blund hit genom att lyssna genom alla mina låtar. Har på shuffle på media player så lite blandad musik kan man ju säga att det blir. Just nu är det Byz-I'm a bad man, inte en av det bästa låtarna med honom enligt min mening så tror jag byter till..Shaggy-Here comes the hot stepper.
Det är fin musik det!
Men nu ska jag fortsätta kalla på John Blund. Kom nyss på att jag har några minuter kvar på ett BONES avsnitt så ska ta och kolla på det klart. Puss och Godnatt.

John, where are you?

Inga kommentarer: