11 mars 2010

Godnatt..

..till Scott alltså. Efter att vällingen var slut så tog det inte många minuter innan ögonen for fast. Som sagt har han ju varit trött hela dagen så är ju inte så förvånad över att han somna så snabbt nu. Hoppas han sover bra hela natten nu också. Ska försöka komma ihåg att lägga filten över honom när jag går och lägger mig. Jag höjde nog värmen i mitt rum men det märks inte så mycket för jag fryser fortfarande som bara den. Och det gör tydligen Scott också.
Det är lite jobbigt när han vaknar 04:22 och ligger och knölar i en timma innan han somnar om. Man blir ju så frustrerad också när man inte kan hjälpa honom på något sätt. Man önskar att han skulle svara när man frågar ''Vad är det? Varför kan du inte somna om?''. Men som den nästan 1åring han är, så svarar han såklart inte.

Nu ska jag öka på min allmänbildning lite genom att göra lite quiz på http://www.vetgirig.nu/

Inga kommentarer: