24 mars 2010

Save me

Vad underbart att vara trött den här tiden, det har jag inte varit på länge. Så det är nu man ska passa på att krypa ner i sängen och stänga ögonen och göra entré i drömmarnas värld. En värld där allt bra och dåligt kan hända men man behöver inte vara rädd för vad man gör i drömmarna. Eftersom det inte är på riktigt.

Nu sitter jag och lyssnar på Remy Zero-Save me. Den är bra och den får mig att tänka på Smallville, det är ju signaturmelodin i Smallville. Så nu saknar jag Smallville och vill se på det igen. Kanske finns att ladda ner någonstans? Tidigare idag villa jag kolla på familjen Macahan igen, haha.
Det är juh bra juh!

Nåja, nu sussa sött och hoppas på att John Blund kommer på direkten. Inga något ''Taxi, var god dröj'' stuk över det hela nu heller. Det gillas inte.

Somebody save me
Let your warm hands break right through
Somebody save me

I don't care how you do it, just stay, stay

Come on . I've been waiting for you

Inga kommentarer: