11 mars 2010

Trött bebis

Idag har Scott varit ovanligt gnällig och trött och jag vet inte varför. Han sov hyfsat bra inatt och idag har han sovit i nästan två timmar. Måste vara något annat som spökar. Papi sa att han kanske blir trött av medicinen men jag vet inte. Han var världs gnällig just så testade att byta blöja och det funka tydligen, lite i alla fall.

Han fick just lite vatten med saft smak och nu leker han snällt på golvet. En stund i alla fall, snart kommer han va vid soffan och gnälla så jag lyfter upp han. Han gillar datorer så han vill bara sitta här och skriva. Men jag säger att han inte får och då blir han skit arg, förlåt Scott med du får inte vara på datorn. Du är för hårdhänt och för liten ännu.
Vad var det jag sa, nu sitter han vid soffan och vill upp. Tutten hjälper en stund men inte länge.

Får väl sätta bort datorn och ta upp honom nu, och njuta av sista kvällen med honom. Han åker ju hem imorgon.
Kommer sakna dig plutten.

Igår fyllde Felicia år också, hela 5 år redan. Grattis på dig! Far dit på kaffe och tårta imorgon.

Inga kommentarer: