24 mars 2010

Blodsprängda ögon and the truth

Jag har svinit kallt, blodsprängda ögon, är världstrött för att jag int sov inatt, halsbränna, ont i magen och jag lyssnar på the truth med Good Charlotte. Det är en riktigt lipislåt, fast nu är den inte så lockande som en sådan. Nu är det bara..en låt, en i mängden, en låt som går att lyssna på när man inte har annan musik.

Ja som sagt så sov jag inte inatt. Ska försöka vända mina dygn på rätt igen. Har somnat så jävla sent om nätterna och nu klarar jag det inte mera. Det tar på en både fysiskt och psykiskt. Så förhoppningsvis så somnar jag tidigt ikväll, jag bryr mig inte om hur tidigt, bara jag somna slage med tid.
Tack till Seb som underhöll mig inatt. Vi båda hade tråkigt så vi underhöll väl varandra egentligen. Du är rolig att prata med och man kan verkligen skoja om allt utan att det blir udda eller pinsamt. Du fick mig att skratta massa, du gjorde min natt. Nästa gång kanske det är min dag som du gör, who knows.

Inga kommentarer: