21 mars 2010

No spring fever

Yawn! Usch fy bubblan vad trött jag är. Även fast jag sov 7 timmar och 25 minuter så är jag banne mig inte så pigg som jag borde vara. Det är säkert vädret som gör att man blir såhär trött, för nu är man verkligen trött på den här snön. Det ska va vår nu! Jag fyller om två veckor och då vill jag inte ha snö. Senast det var snö på min födelsedag var 2003 när jag fyllde 10. Men det var ju inte mycket snö då och solen lyste hela dagen. Nej, snö i april hör inte till. Då ska det bara va sol, sol och massa sol!

Och för att toppa det hela så har vi svinit kallt här hemma. Försöker sitta så still som möjligt för om jag rör mig så blir det kallt. I alla fall när man rör på benen, hujhuj! Tror jag ska krypa ner i sängen bredvid Ajax och stanna där resten av kvällen. BONES eller film låter lockande just nu och senare kanske det blir en stor mugg med te!

He said "Son, have you seen the world?
Well, what would you say if I said that you could?''

1 kommentar:

fupp sa...

Så bäst låt!