02 mars 2010

So sick of this shit

Jag gillar inte de här sömnlösa nätterna. Jag lever ju inte i en film lixom. Jag menar, Sleepless in Seattle..Det får räcka med att somna 04:00-04:30 nu. Det är jobbigt och resulterar i att man sover hela dagarna istället. Någon som vill byta liv med mig? Tror jag ska sätta annons på Getaboden.. eller i marknaden kanske. Det som rädda mig inatt var musiken. RnB i mitt hjärta! Justin Timberlake i mitt hjärta.

Det finns mera saker att klaga på just nu men de tänker jag inte skriva här. En del saker är för privata för det. Det finns en sak som har sugit säg fast i hjärnan och inte vill lämna mig ifred. Det är jobbigt och.. det är delvis därför jag inte kan somna på nätterna, för att jag ligger och tänker på det. Ibland kan man bli galen för minsta lilla.

Nu är jag grymt hungrig, jag har ont i huvudet, jag fryser och jag skulle bara kunna lägga mig ner och sova.
Yeah, det minsta lilla är störande ibland..

Inga kommentarer: