30 mars 2010

pure awesomeness

Hela dagen har varit pure awesomeness. Takida hela dagen, alla album minus några låtar på nyaste albumet The darker instinct. Jag älskar verkligen deras musik! Och jag vet att jag har börjat skriva mycket och ofta om dem nu och så, det är inte för att jag just skulle ha kommit på att jag tycker om dem. Jag har alltid tyckt om dem grymt mycket men aldrig tagit med tid att lyssna igenom alla låtar noga. Men idag har jag som sagt det och jag älskar dem mer och mer för varje dag, för varje minut. Ja ni kan störa er på att jag nöter på om Takida men jag bryr mig inte. Det är min blogg och jag får nöta hur mycket jag vill på den, om samma sak om och om igen och om ni inte pallar det så är det ingen som tvingar er att fortsätta läsa. Jag skriver ändå inte för att på kommentarer eller för att jag vill att alla ska läsa, jag skriver för mig själv för att jag vill ha en plats där jag får skriva av mig.
Där jag får skriva vad jag vill, om vad jag vill.
Mitt egna ställe.... Mitt liv, mitt hörn av universum.

Inga kommentarer: