10 mars 2010

Trollunge

Ojoj, ingen bra natt för mig och Scott. Han vakna 01:00, låg och knöla i sin säng och sen i min med. Han somna tillslut 03:00 efter en flaska mjölk och att Mami tog han till deras säng. Jag hade inte fått sova något då så därför tog Mami han, tack. Han vakna 09:00 imorrse sen.

Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt. Scott somna på dagen och sov i ungefär 1½ timma. Han har varit lite gnällig idag men inte så att det var jobbigt. Om jag får säga det själv så klarar jag det mesta.
Där vid 17:10 börja jag laga mat. Mami och Papi jobba sent idag så. Det blev plättar och Scott smaka lite, mums tyckte han. Annars så fick han rotmos till middag idag.

Nu måste jag gå och ge medicin till Scott + fixa pyjamas, ny blöja och lite välling. Han håller på och somnar där han sitter.

Inga kommentarer: