13 september 2011

Vad hände med

Kom just från vardagsrummet där jag suttit och tittat på premiären av programmet ''Vad hände med'', där Pernilla Wahlgren, Alexander Schulman, Ann Söderlund och Jonas Gardell tar reda på vad som hände med diverse barnstjärnor, popsensationer och programledare efter deras stora genombrott och största kändisinsatts.

Kan väl säga att själva programmet var sådär, men att de tar reda på vad som hände med alla dessa kändisar är så kul! Jag älskar att ta reda på sånt. Kan sitta och nörda på google och Wikipedia och vad allt nu heter, och läsa om kändisar som kanske inte är så kända mera, eller skandaler i kändisars liv. Och när någon stor celebritet dör, så är jag genast inne på Wikipedia och läser om hur dom dog. Tycker det är sjukt intressant.

Hur som haver, kommer alltså fortsätta att kolla på programmet då endast för att få reda på vad som hände med kändisar från till exempel 80-talet. Som Skurt eller Rick Astley.
 Och med det sagt och förklarat och berättat i mina egna små ord, så tänker jag ta min musik med mig och krypa under täcker för att sova en stund. Eller två. Vi hörs imorgon. Godnatt på er!

Inga kommentarer: