27 september 2011

Lilla lillprinsen

Efter gymmet imorrse var det att slappa några timmat med bland annat lunch och days på tvn, innan mamma och jag for iväg till min kusin och hennes familj. Syster och Felicia var där och väntade på oss också.
  Anledningen till att vi var dit? För att för två veckor sen(skrev 3 veckor i förra inlägget men det var en vecka på fel)fick min kusin en liten väldigt efterlängtad prins! :) Han var så söt! och som sagt, liten haha :). Han väger mindre än vad jag gjorde när jag föddes. Han vägde 3640 gram nu, och jag vägde 3710 gram när jag föddes(och jag var 3 veckor för tidig också.)

Det var i alla fall kul att träffas idag, och vi konstaterade att vi borde ha en kusinträff snart för vi kusiner ses nästan aldrig. Så man kanske spikar ett datum inom en snar framtid, man vet aldrig.


Inga kommentarer: