13 september 2011

So play your upsidedown, left handed, backward bass guitar, I'll see you on the other side superstar

Av någon anledning så känns det idag som om jag går och väntar på något som borde hända, men inget händer. Beror antagligen på alla konstiga drömmar jag haft inatt.
 Och för att inte tala om drömmen jag hade igår natt. Drömde att en mamma hällde något frätande medel över huvudet på sin son. Hur hemskt? Det var totalt vidrigt och jag kände mig väldigt äcklad när jag vaknade.

Tror jag ska klä på mig nå andra kläder nu istället för att sitta här i pyjamas tisha och mjukisbyxor. Å andra sidan så behåller jag nog mjukisbyxorna på och slänger på mig en bh och ett linne istället.
 Lunch nu och days så småningom. Och vad ska man göra resten av dagen då? Läsa?

Inga kommentarer: