12 september 2011

Dear life, when I said can my day get any worse, it was a rhetorical question, not a challenge

Gick och lade mig med huvudvärk, vaknade med huvudvärk. Har mått piss hela dagen, cyklade 6 km på motionscykeln i alla fall. Dum idé. Gick till boden och plockade allt vi skulle ha i korgen medans jag väntade på mamma, som aldrig kom, så jag ringde och då var hon ungefär 25 minuter hemifrån. Great. Värmde kantarellsoppa till middag, lyfte ut skålen ur mikron och tappade den så det sprätta soppa i hela köket(fick ta mammas soppa istället eftersom hon åt av den igår när hon lagade den. Super god var den!♥)
 På jobbet ikväll när jag skulle diska och satt diskmedel på diskborsten så var tydligen diskmedelsflaskan överkänslig så en stråle diskmedel for iväg över hela diskbänken...Kul, riktigt kul. 
  I'm facepalming myself...
Som ni märker har det inte varit min dag idag. Allt har krånglat. Gör nog bäst i att stanna hemma i rummet/soffan resten av kvällen. Så inget annat händer liksom.

Inga kommentarer: