09 september 2011

Fredag=Jobbkväll

Jaha, nu har jag varit ute och fotat ännu mera med kameran. Och jag gillar den bara mer och mer! Dock märker man vilket tålamod man måste ha med att lära sig och få pli på allt. Men det är ju alltid kul att lära sig något nytt.

Har plockat ihop alla grejer redan så kan sitta en stund och bara va tills jag ska på jobb, om 25 minuter. Eller jag går iväg lite före eftersom jag ska hämta Max på dagis först och så. Och så brukar jag vara via lägenheten med min väska också så jag inte behöver släpa den fram och tillbaka och hit och dit.
 
Är hemma igen 21:30. Och jag är trött redan nu så får se hur man känner sig ikväll när man kommer hem haha. Men det ordnar sig alltid. Och det spelar ingen roll hur trött man är när man kommer hem från jobb, inte går man ju och lägger sig för det, utan sitter uppe till 12 ungefär. Hörnini att man är nog ''ung och dum'' livet ut, eller??

Inga kommentarer: