10 september 2011

Don't try to understand me, i don't understand myself!

Så skrattretande! Nej nästa inte ett dugg...Igår pratade jag och en annan om förkylning och trötthet och sånt, och jag konstaterade att jag inte kände mig förkyld numera(som jag gjorde lite från och till förra veckan när jag var sådär trött.)
  Idag får jag lite äta upp mina ord. Känner såna där typiska Julia-förkylningssymptom, äcklig i huvudet, trött i kroppen, seg och ihålig hungerkänsla(ett av de väldigt exotiska symptomen jag får när jag är/börjar bli förkyld haha.)

Nå, någon feber har jag i alla fall inte, och symptomen är inte överdrivna och jobbiga, så inte tänker jag sitta hemma idag och uggla. Nej idag ska jag infinna mig på jobb mellan 12:00-21:30. Det ska jag väl ändå orka efter 8 timmars sömn inatt. Eller vad tror ni?

Inga kommentarer: