07 september 2011

It's raining ma...no, just dogs

 Måste bara börja inlägget med denna bild. So funniiiii! Just my kind of humor! I alla fall, det regnar ute! Om ni inte har märkt det. Hösten är äntligen här, älskart! Hösten är min favoritårstid av alla 4 som finns, den är så mysig och mörk och ruggig, och härligt rakt igenom.

 Det här kanske inte var min smartaste idé i min 18åriga karriär i livet. Har ju känt mig småkrasslig och trött sen förra veckan, och så går jag ut i regnet och blir blöt och kall. Känner hur mina två hjärnceller hoppar studsmatta på min hjärna just nu. Så exalterade är dom över att dom var så smarta. Eller var dom det?

 Avslutningsvis, meet Elis! Min bakgrundsbild på telefon. Visst är han söt? Skrattar varje gång jag ser den.
 Och då kanske ni undrar, varför Elis? Jag tycker han ser ut som en Elis. Jag har en svår sjukdom kallad Förkärlek-att-döpa-saker finitus maximus(måste slänga in lite ord som låter som latin så det blir mera trovärdigt.) Så Elis blev det. Andra saker jag döpt är den rosa kramdjurshunden Sture(som jag då döpt nu på senare år), Mobilen Zigge och brorsans ena externa hårddisk -Albert. Sa jag att jag endast har två hjärnceller?

Inga kommentarer: