07 september 2011

Cuz if you don't know where you're goin'...

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Oftast faktiskt, men jag tror alltid att jag ska komma för sent. Man stressar ihjäl sig för
att komma iväg och känner sig som en KUNG när man kommer fram precis i tid!
HAR DU BRA KONDITION:
Hyfsat. Bättre än för ett år sen i alla fall haha.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
I måndags.
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Småtrött och fryser som bara den!
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart, turkos, vit och rosa.
KAN DU LAGA MAT:
Kung i köket ;) haha. Nej men det uppskattas i alla fall när jag lagar mat,
och kul är det att krydda och experimentera :)
VAD PLUGGAR DU:
Ingenting just nu. Jobbar bara
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Hm, beror lite på...Men oftast gillar jag inte att bli med på bild.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Fredagsnatt tror jag, var så trött så tårarna bara rann.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej?
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Jonå, hyfsat. Kollade på idol, läste lite och sportade Hangaroo med mammsen!
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Te med mjölk!
ÄR DU NYTTIG:
Äter frukt och grönsaker alla dagar och tränar varannan dag, äter inte saker som godis
och chips, och dricker inte läsk eller något annat med socker, så jag är nog ganska så nyttig :)
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Jodå! Flera stycken. Just nu har jag två.
ÄR DU BLYG:
''I'm not shy, I'm holding back my awesomeness, so I don't intimidate you...'' ;)
Haha, lite blyg är jag nog. För flera år sen var det ännu värre, nu är jag knappt mera :)
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
08:00
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Herregud...Singstar tror jag
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Jag gillar singstar och Buzz, men ska vi prata ''riktiga'' tv-spel så är Burnout 3:takedown
och gamla hederliga Tekken 2 till ps1 awesome ;) Ska vi snacka ännu äldre spel så är
största favoriten Super Mario bros till super nintendo!
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Jag tål ganska mycket. På älghippan tidigare började det kännas i huvudet efter
två lonken, två snaps och två glas vin.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
5 gånger inom loppet av 10-15 minuter när jag fick magsjuka en gång i lågstadiet.
JAG SOVER:
Åtminstone 8 timmar/natt, men är fungerande efter 4 timmar också.
VAD SA DU SENAST?
''Det är så typ varje gång *suck*'' haha
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Om Rockoff räknas så? Kollade på finaste tAKiDA då :)
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen alls. Vill nog helst vara själv då och grubbla, gråta lite och slå något för att få ut alla aggressioner.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Massa pengar! Och massa energi, och lite nya kläder, och lite mera pengar.
HAR DU SNYGGA SKOR:
Svarta converse och svarta canvas, assnygga!
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Öhm...typ...''Nej, det råkade bara bli så nu. Trodde han var hemma fortfarande...''
Eller något liknande haha
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja nog gick jag och lade mig i den igår kväll i alla fall, och vaknade upp i den gjorde jag med.
Men annars vet jag inte ;)
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Zigge. Det är min mobil. Och det räknas. Sådeså.
HAR DU KÖRKORT:

Nej, känner inget behov av det.
ÄR DU ENSAM NU:
Nej. Mamma är också hemma och pratar högt för sig själv/med mig som inte lyssnar så noga haha
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

Helgen eftersom jag ska jobba både fredag och lördag och söndag(lång dag på söndag.)
Och jobb=pengar, och det behöver man alltid ;)

Inga kommentarer: