09 september 2011

Dags att krypa ner i snarklådan

Kom hem från jobb för en timme sen. Sammanfattningsvis så har det varit en otroligt lugn dag. Hämtat från dagis, lagat middag, lekt bilkrock, läst massa Alfons och Laban böcker, och tittat lite på tv.
 Får se hur lugn morgondagen-och övermorgondagen(hell yeah vad jag är tveksam till min 9a jag fick i avgångsbetyg i svenska)är.

Nu just har jag tillfredsställt mitt shoppingbehov genom att klicka hem lite grejer från h&m. Lovely! Det blev ett par treggings, två par skjortor, ett halsband och ett armband. Är lika kär i alla plaggen! Och jag älskar att jag får dom redan nästa vecka! And you know what? den ena skjortan, som var en ljus och rutig oversize, kostade endast 1.95€. Jag vet! Sjukt billigt ju. Den andra skjortan kostade bara 9.95€, så det var ju inte fyskam heller.

Nej nu tänker jag inte sitta här med huvudvärk och trötthet mera, dags att krypa ner i snarklådan. Är till och med tveksam till om jag ska läsa eller inte fören jag somnar. Och då är jag ganska trött kan jag säga. När jag överväger läsning av en ultra bra bok före sängdags haha.

Inga kommentarer: