19 september 2011

Tiden går fort när man har...?

Tycker den här dagen har gått super snabbt. Känns som om jag just steg upp och satt mig med min frukost för att kolla klart på New Moon. Men nu är klockan redan 20:00 och det är 1 timme till idol och 3 timmar till NCIS. Alltså blir det sent ikväll. Men det är det värt.

Anledningen till att tiden gått fort idag är antagligen för att jag har pusslet mestadels av dagen. Tiden går verkligen sjukt fort då. Flera timmar bara flyger förbi.
 Mamma och jag har pusslat i 1½ nu ikväll och vi kanske inte har fått överdrivet mycket gjort, för vi har mest skrattat, men det är i alla fall inte bara kantbitar på plattan mera! Många pluspoäng till oss haha. Och på tal om pussel så ska vi gå och fortsätta pussla en stund du. Kan tänka mig att pusslet inte lägger sig själv där borta i köket, eller vad tror ni?

Inga kommentarer: