25 september 2011

Då blir man glad

Försökte knåpa ihop någon ny header till bloggen för någon dag sen, igår kanske det var. Det gick på skit då, riktigt på skit. Hade ingen inspiration och allt blev bara fult och fel och råddigt.

Men nu tror jag att jag är ganska nöjd. Känns som om det skulle passa bra nu till hösten. Även fast jag är den som inte alls förstår varför man ska dra på sig kläder i nyanser som rostbrunt, grått och senapsgult, när man lika bra kan gå runt och se ut som en regnbåge när det blir grått och trist ute. Man kan väl ta på sig den där senapsgula t-shirt klänningen på våren då istället. Eller?
  Det var nog lite därför dagens outfit idag blev ljusblåa jeansleggings och ljusgul oversize kofta. Kände mig lite som en...klubba. Eller som ett påskägg! Eller påskris!
Världens sämsta bild, jag vet, men jag hade lite bråttom före vi skulle sticka iväg på kalas.


Nu ska jag krypa under täcket och läsa och lyssna på musik till sömnen tar över. Känner på mig att det inte kommer att ta länge. Är. Så. Sjukt. Trött! Godnatt finisar

Inga kommentarer: