26 september 2011

This one's for you and me, living out our dreams

Tror ja helt bestämt har legat i koma hela natten. Vaknade inte ens av de tidiga larmen imorrse(en ganska lång historia varför jag har mobilen att ringa tidigt på morgonen.) Vaknade i alla fall när mobilen började spela American Ride klockan 07:30, men.jag.somnade.om! Det har inte hänt på gud vet när. Vart sjukt förvånad när jag vaknade lite senare, kollade på klockan och såg att den var 09:00.
 Men även fast jag sov 1½ timme längre än vanligt, så är jag fortfarande trött och seg. Men förlorad sömn går ju inte att ta igen, då det kan ju ha något med det att göra.

Dags att förflytta sig till soffan nu och läsa lite medans man väntar på lunch och days. Efter det så lovar och svär jag på hedersord, cross my heart and swear to die, att jag ska lägga in helgens bilder i datorn, redigera lite snabbt och sen lägga upp några här. It's a done deal.

Inga kommentarer: