16 september 2011

Stan hela dagen

Klockan 11:00 idag satt jag på bussen med destination stan. Spenderade prick 35 minuter inne på en bokhandel(det står boknörd stämplat i min panna), och det var där jag köpte årets första julklapp. Bäst att börja nu så man inte är ute i sista minuten, som vanligt.
 På kappahl träffade jag syster med familj så gick runt med dom lite till stan sen. Spenderade mest tid på Wickströms och fixade present till systerdottern som fyller år nästa vecka!

När mamma slutade jobba kom hon också ner på stan och då var hon och jag till kappahl en sväng igen för att köpa lite söta kläder till min kusin lilla nyfödda prins :) Efter det stack vi till Polisen för att hämta mitt ID-kort, digitaland för att framkalla bilder och sen Spar hallen och Kantarellen för att handla lite saker i mat väg. Efter det for vi äntligen hemåt. Och hemma hann jag med att fara till banken och betala kameran också. Så nu är det gjort också.

Nu sitter jag och väntar på att alla ska bli klara så vi kan fara på skördefest någon gång. That's right, nu är det sån hela långa helgen! En av de bästa helgerna på året, enligt mig. Mys helg!

Inga kommentarer: