18 september 2011

Ingen vätskebrist här inte

Alla vet ju att dagarna före mensen samlar kroppen på sig massa vätska, så man känner sig plufsig och stor och bred överallt. Igår drack jag två liter vatten på hela dagen. Måste jag nämna att det kändes som om jag flyttat in på toaletten? Och så kanske jag heller inte måste nämna att det direkt inte hjälpte att man hade mens till på köpet. Som sagt, jag bodde i princip på toaletten.
 Inom loppet av en timme var jag på toa tre gånger för att kisset fick jätte bråttom. Det kändes väl sådär kan man säga. Hela dagen kände jag mig upphängd och nedsläppt, upplåst som en ballong och ganska ordentligt in-zoomad.

Idag: Herbalife. Herbalife. Herbalife -min vätska jag fått i mig idag. Okej då. Förutom dom där 8 klunkarna vatten jag drack till mellanmålet tidigare, men kom igen! Dom räknas ju knappt!

Inga kommentarer: