10 september 2011

They knew they couldn't stop her

Sitter och med en stor mugg te och Toby Keith musik i lurarna och förbereder mig mentalt för att krypa under täcket och sova. Ja, jag måste ibland förberedas för sånt. Varför vet jag inte. I alla fall kommer det bli sjukt skönt att sova lite! Har varit igång sen 07:30 imorrse, och på jobb sen 12:00.
 Kom hem för en halv timme sen och har hunnit med att blanda frukostshake, byta om, koka te, twittra, dricka upp en halv mugg te, och lyssna på 4 Toby Keith låtar. Känner mig bra nu trotts tröttheten som hänger över mitt huvud.

Och som om det inte skulle vara nog med att förbereda sig mentalt för att gå och lägga sig, ska på samma gång förbereda mig på att stiga upp 06:30 imorgon, infinna mig på jobb 08:00 ungefär, och sen jobba 13 timmar. Det är väl kanske där vi har förklaringen till varför jag just ikväll måste förbereda mig mentalt för att gå och lägga mig. Där har vi svaret! Är ju duktigt smart för att vara såhär trött efter 9 timmars jobb haha!

Nu ska jag sluta babbla och gå och borsta tänderna istället. Härlig tanke: efter det får jag mysa ner mig i sängen med min musik och bara slappna av och rensa ut alla tankar och ersätta dom med massa underbara drömmar istället. Härlig tanke indeed. Godnatt

Inga kommentarer: