09 september 2011

Nikon D3100

 Kameran. Jag är alltså kär i min nya kamera som jag fick hem förra veckan! Har inte fotat så mycket med den ännu, men den är bra i alla fall! Och jag gillar den mer och mer för varje gång jag ser den och tar fram den ur väskan för att studera den.

Jag är inte proffs på fotografering, och förra kameran jag hade var ''bara'' en halvsystem, så jag har mycket att lära mig om den här nya kameran. En del saker vet jag redan, dom där enklaste grejerna som typ alla vet. Men sen finns det saker som man inte riktigt har grej på ännu. Men jag kämpar på och läser mycket i båda instruktionsboken för kameran, och för objektivet.

Här är två bilder jag tog i måndags på min fina Holly kisse! Testade lite olika grejer, därför har ena bilden mera skärpa en den andra.

Inga kommentarer: