28 oktober 2010

you light my morning sky, with burning love

Idag tyckte Scott att det var en bra idé att vakna 07:00. Det tyckte inte ast. Tur som va så somnade Scott om igen och sussar fortfarande sött. Jag hade inte samma tur, jag somnade aldrig om så nu har jag varit uppe sen 07:00. Antar att det inte skulle vara något problem om jag inte fortfarande skulle må illa och ha halsbränna. Hade det hela kvällen igår, det var förfärligt. Drack lite matsoda och vatten före jag gick och la mig och det blev faktiskt bättre av det. Det blev mindre i alla fall och man tänkte inte på det lika mycket. Det är ungefär sån halsbränna jag har nu med så jag tror jag tänker dricka lite mjölk för det lär också hjälpa. Det var inte så gott med matsoda och vatten kan jag säga, smakade ungefär som när man ska dricka treo och har haft i för mycket vatten, men det är säkert effektivare än mjölk. Vi lär väl se. Tror det finns pepcid duo i medicinskåpet men det blir bara värre av det har jag märkt.

Inga kommentarer: