18 oktober 2010

I feel like a candle in a hurricane, just like a picture with a broken frame. Alone and helpless, like you've lost your fight




Vet ni? Jag orkar inte få upp bilderna ikväll heller. Var ut med kameran tidigare ikväll, när det fortfarande var ljust, och med mycket om och men så fick jag några bra bilder i alla fall. Håller på får psykbryt på hela skiten för de laddningsbara batterierna vill inte alls ladda om. Rimligtvis borde dom va laddningsbara eftersom dom kom med kamera, eller? Orkar inte mera nu, hela kvällen kan gå och ta sig där solen aldrig lyser. Jag fryser som ett svin, det känns som att någon har kissat i min säng, jag mår illa, är snurrig i huvudet, trött och helt enkelt orkeslös. Rummet skulle borda städas från golv till tak, böcker ska in i bokhyllan, kläder in i garderoben, tidningar och plastkassar slängas, garderoben borda rensas, en eventuell resa för julshopping till Sverige- och julklappar borde börja planeras. Önskelista borde färdigställas och duschen borde uppsökas. Men det finns ingen ork till något just nu så tänker bara va tills klockan är 21:00 så jag får kolla på top model och sen försöka sova. Har i alla fall tänkt försöka komma i säng före 00:00 ikväll för jag orkar inga med 10:00-04:00 dagar mera.
Det bara går inte...

Inga kommentarer: