27 oktober 2010

'Asts' gullepojke är här nu!

Yep, ikväll kom Scott hit! :) Och som jag sagt förut så stannar han till torsdag. Vi har busat massa ikväll, skrattat och blivit på dåligt humör. Scott ville inte somna och så gick han och öppnade ytterdörren en gång under kvällen och när jag gick och stängde den så blev han jätteledsen och började gråta riktigt mycket. Lille bebben var en liten aning trött tror jag. Men nu sover han så sött så i sin säng, rör på sig lite då och då. Får hoppas på att han sover hela långa natten och inte vaknar alltför tidigt imorgon. Man ska vara snäll med 'ast' Scott!

Liite lite lite youtube ikväll är ett måste känner jag haha. Känner en annan sak också. Att jag fortfarande, eller igen, har ont i gallan. Usch fy och blä. Känner dock inget i ryggen just nu så kanske får sova lite bättre ikväll. Ni lär få veta imorgon. Nu youtube och sen lite skvaller i form av Klick. Godnatt!

Inga kommentarer: