27 oktober 2010

Scott och ast säger godmorgon, godmorgon!

Godmorgon! Har i och för sig varit uppe i tre timmar redan eftersom det var en liten filur som tyckte 08:00 var en bra tid att stiga upp. Vi låg och vilade i min säng sen till 10:00 ungefär haha. Har just ätit frukost men Scott ville inte ha sin gröt med äppelmos så han har bara druckit mjölk, ätit en smörgås och smakat på asts flingor och smörgåskex. Mycket mumsigare än gröt tydligen. Just nu sitter Scott och leker på golvet och jag sitter och försöker dricka upp min mugg med te. Funderar på att lämna den och värma den i mikron sen och dricka för jag är ganska mätt nu. Bra med stadig frukost! Scotts var ju dock inte så stadig så får se om jag får i han något till mellanmål i alla fall. Nu är det dax för lite blöjbyte, för Scotts del, och lite klädbyte för oss båda. Nu lät det där väldigt fel...Nej, vi ska inte byta kläder med varandra haha. Men krypa ur pyjamasarna ska vi i alla fall. Ser att Scott är jättetrött nu också blir nog ut i vagnen sen och gå en liten promenad så han får sova en stund. Det är inte lätt att vara 1 år ska jag säga. Inte för att jag kommer ihåg när jag var det men kan tänka mig att det inte är lätt alla gånger haha.

Inga kommentarer: