16 oktober 2010

Tha biggest lo-ooser

Faila stort när jag rakade benen i duschen efter att jag bastat. Skar mig i vänster knäveck och på båda hälar. Loser. Men det var för att jag hade bråttom för att mamma och pappa villa bada bastu före idol börja. Så ja, det vart ett Stockholms blodbad i badrummet typ. Svider asmycket i knävecket men ska försöka leva med det.

Kanske man ska ta och börja tänka på refrängen? Måste upp åtminstone före 14:00 imorgon för jag har som uppgift att gå och handla lite torrfoder åt kattorna. Men jag tror jag ska klara att vara uppe före 14, jag som är så duktig haha. Loser. Kan också meddela att jag fortfarande har ont i magen och att jag längtar efter att få somna så jag får se vad drömmarnas värld har att bjuda på inatt. Kanske lite idol? eller days? för det är ungefär det jag sett på idag. Förutom Tyra show, som jag knappast drömmer om igen, och början på Modern family. Nåja, ni lär märka imorgon om jag drömde något kul spännande, weird eller helt åt skogen stört. Godnatt.

Inga kommentarer: