07 oktober 2010

Sweet dreams

Äntligen dax för min dagliga dos av Cityakuten. Känns att det verkligen behövs nu för jag är trött, har ont i huvudet, låren, magen, ryggen, överallt! Det hände något efter duschen tidigare idag för fick så grymt ont i magen. Precis som när man har magsjuka, trodde jag skulle spy eller något, men inget hände. Har fortfarande konstigt i magen och fick ju huvudvärk till på det. Varmt som attan har jag nu också men det går om om en stund. Det gjorde det igår i alla fall och jag fick gå och panik värma vetekudden så jag skulle få varmt och skönt igen. Sov med den sen och oj vad underbart det var.Men efter ett tag fick jag ta bort den, riva av både pyjamasbyxor och sockor för det vart föör varmt sen haha. Aldrig är man nöjd ellerhur?

Cityakuten brukar få mig på bättre humör, blir alltid gladare när jag kollat på det, så det känns som den ultimata grejen såhär före läggdags. Så nu är det dax att bulla upp med kuddar, krypa under täcket och njuta av iskallt vatten och riskakor med philadelphiaost på. Kan det bli bättre än såhär?

Inga kommentarer: