29 oktober 2010

ont det gör ont men det går?

Innehållet i det här inlägget borde inte ses som klagande. Snarare som konstaterande.

Det gör verkligen ont överallt. Skrattar jag så krampar mina magmuskler sönder så om jag måste skratta så får jag hålla tillbaka det där 'hoppandet' som oftast hör till när man skrattar, och de hastiga andningarna. Vet ni hur ovackert det är? Det gör också ont i lårmusklerna när man sitter på, t.ex toaletten eller en stol. Vill inte göra några överansträngningar med armarna och jag kan inte nämna ett ända ställe i ryggen där det inte gör ont. När jag bytte om just så trodde jag att jag skulle dö när det var dags att ta av bhn. Grimaser och ojanden är vad som 'hör till min vardag' nu och antagligen kommer göra några dagar framöver. Feint. Nej.

Dax att söka sig till youtube och sen till sängen. Mår jag som en urdrajjen disktrasa imorgon med så blir det soffläge hela dagen lång. Får se till att ha tv, böcker och korsord till hands tror jag. Och dator så jag kan glo film!

Inga kommentarer: