25 oktober 2010

This is just a tribute

Igår skrev jag om bloggtorka, idag har 4 inlägg kommit, 5 med det här. Men igår kändes det som bloggtorka för jag var trött och gnällig och frustrerad, det är resultatet man får när det är fullmåne och man inte somnar fören 05:00-06:00 och för att inspirationen är som bort blåst vad gäller headers. Ska försöka att inte tänka på headers så mycket men det går ju lixom inte att låta bli när man är inne på sin egen eller andras bloggar och det första man ser är en stor fet header. Men det med sömnen går ju att åtgärda i alla fall. Somna omkring 02:00 igår och steg upp 09:00, var trött hela dagen och 13:00 somnade jag på sängen, väldigt av och an för jag sov en kvart, vaknade, sov en kvart, vaknade osv. Ska försöka sova slage med tid ikväll med och stiga upp 09:00. Imorgon kommer ju Scott :) Inte så tidigt dock, tror han kommer på dagen någon gång. Vi får se lite. Men innan jag lägger mig ner, äntrar drömmarnas land och drömmer lika mycket som igår natt(en av drömmarna var über amazing! medans resten var mest knas, de jag kommer ihåg i alla fall) så tänker jag youtuba lite och sen...kolla bilden! det är det här som väntar mig innan jag somnar and I absolutely freaking love it! Härligt mumsigt saftig gratis skvaller!

Inga kommentarer: