25 oktober 2010

Sopborsten och jag

Började städa 20 i 4 idag, tog en 1 timmas paus vid middagen, klockan 18:30 började jag städa igen och 19:45 var jag klar. Så det tog 2 timmar och en kvart att städa rummet, trodde det skulle ta länge. Men jag var flitig och skenade runt från det ena till det andra och jag sopa och jag plocka och jag stapla och jag damma och jag fixa, och fint blev det. Ser nu i alla fall att jag måste placera om min hatt, den kan inte hänga på den kroken den hänger nu för inatt när det blir mörkare i rummet kommer det se ut som att Freddy Krueger står där. Inte nice. Jag som tyckte den hänge så bra där...nåja, den får väl hänga i garderoben istället!

Nu ska jag hitta ett bra tidsfördriv tills klockan är 21:00 och jag ska pallra mig till vardagsrummet och kolla på top model! Kanske man skulle logga in på msn och se om det finns någon lustig där att prata med?(tryck på bilderna så blir dom större)

Inga kommentarer: