20 oktober 2010

life is only as good as you make me feel

Den mest irriterande saken i världen är när man har en text till en låt men man inte vet vem som sjunger eller vad låten heter, och ska leta upp den men allt du försöker med så får inga träffar. Kollade just på ett fint klipp på youtube där en jättefin låt var med och man hör ju vad dom sjunger så jag har skrivit i princip allt på google+lyrics men får inga träffar. Jag har prövat med text från verserna, jag har provat med hela refrängen och jag har prövat med både verserna och refrängen men får verkligen inga resultat. Jag får världens psykbryt snart. Såhär går texten i alla fall. Och det är en kvinna som sjunger

Sometimes i wonder how i ever got along without you.
You're the best part of it all, life is only as good as you make me feel.
I need you to hold me, for a while

I can't live without your love,
I'd be so lonely without you, I'd be nothing without you
Baby, I can't live without your love

When the world cast a shadow, and I'm feeling so low, you are there
You have a way about you, that makes it all seem right
I need you to hold me, for a while

I can't live without your love,
I'd be so lonely without you, I'd be nothing without you
Baby, I can't live without your love

After all we've been through, you know I always love you
I wanna * my life with my best friend

and I can't live without your love

No I can't live without your love,
I'd be so lonely without you, I'd be nothing without you
Baby, I can't live without your love
No I can't live without your love

I need you...
Can't live without your..love

Vacker ellerhur? Frustrerande när jag inte hittar låten? Typ. Ska försöka leta vidare lite men ger faktiskt upp snart, vilket jag helst inte skulle vilja egentligen. Men klockan är så mycket och jag kan blir här till 03:00 och leta om jag får hålla på. Så bäst att låta det vara tills imorgon kanske. Bättre lycka nästa gång? Tredje gången gillt?

(Där jag har gjort en stjärna '*' så är det ett ord jag inte hör vad de sjunger)

Inga kommentarer: