30 oktober 2010

please come sunday!

Det är som vanligt...man fastnar på youtube istället för att sova. Jag som skulle sova 22:00, damn! Kort efter att jag skrev förra inlägget så stack alla iväg härifrån så det är tyst lugnt här nu i alla fall. Skönt. Ska bara glo klart på klippet jag just började kolla på på youtube och sen ska jag sova! Eller ska lägga in lite låtar på mobilen först, så jag kan lyssna när vi far till mormor och morfar imorgon. That's right, ska till söta mormor och morfar imorgon och umgås med massa folk. Bland annat visa bilderna från syster och Kens bröllop. Ska bli skoj! Jag har längtat ihjäl mig sen förra veckan, villa verkligen fara till mormor och morfar. Skrev ju förut att det var sjukt längesen. Så det är dax nu, bara några timmar kvar nu! Hinner nog skriva imorgon före vi far och sen när vi kommer hem om hur dagen har varit. Och eftersom kameran är med så hoppas jag på lite bilder också. På katten Musse eller hönsen kanske? :) Eller på alla människor som kommer vara där. Om de vill vara med på bild förstås, man vet ju aldrig. Äldsta brorsan, Thomas, påstår att han inte fastnar på bild men siddu jag vet att han gör det haha!

Bjuder på en ego bild jag tog ikväll när jag hade lite tråkigt. Tror jag tog ungefär 80 bilder haha. Ego! Och helt otroligt nog så blev jag nöjd med i princip alla, tog bort några som var suddiga eller från en helt förskräcklig vinkel. Det har hänt något. Måste vara nya kameran som tar så bra bilder!

Inga kommentarer: