25 oktober 2010

Stor i orden, liten på jorden

Har bläddrat fram och tillbaka i min header-mapp på jakt efter en färdig header eftersom inspirationen till att göra en ny inte finns. Hittade den här som jag gjorde i våras, eller kanske förra året. Jag har alltid gillat de svagt sepia färgade bilderna och den rosa texten. Det är ju inte en sån där snygg header som man ser att alla andra bloggar har, sån där som är gjord i photoshop cs5 typ. Men den duger för mig, tills vidare i alla fall. Tills inspirationen infinner sig igen så får jag nöja mig med färdiga headers. Vilken tur att jag gjort massa headers när jag haft tråkigt, och lagt dom i en mapp. Man har ju sina ljusa stunder ibland.

Eftersom jag inte åt så värst mycket igår så skriker magen idag så ska gå och kolla om det finns ägg så jag kan slå ihop en omelett med något gott innehåll. Ååh, jag tror vi har fetaost! To be continued...

Inga kommentarer: