18 oktober 2010

Broadcast Yourself

Youtube är verkligen inte bra, inte denna tid på dygnet i alla fall. Har just avverkat lite drygt två timmar på 'dutuben' och kollat på massa random klipp, mest days haha. Man fastnar verkligen, for real. Den där listan med förslag som vistas på högersida om de youtube-klipp man tittar på..den är en ren förbannelse. När man ser vilka förslag som finns så blir man lixom 'ååh, det där måste jag se!' eller 'Är han med?! jag mååste se!' och sen är man fast i ungefär två timmar. Minst. Har åtminstone glott på 4-5 klipp som var 10 minuter långa, så det tar lite tid att ploga igenom alla andra man vill se sen. Även fast det är massa onödigt emellan ibland som man inte vill se. Som i days klippen där det är massa människor man inte diggar så värst mycket, då blir det oftast att man spolar fram några minuter. Men, de klippen som var 10 minuter så tror jag faktiskt inte att jag spolade i. Stolt. Eller något. Det klippet jag glodde nu sist var ett av de mysigaste. Och fliken med youtube stannar kvar tills imorgon för såg lite fler förslag på klipp så jag ska glo imorgon för, klockan är ju dundermycket nu! Eller dunder dunder, men innan jag somnar så kommer den va dundermycket. Blir säkert musik så jag får tag i sömnen bättre också. Somnade 04:00 igår så ska försöka med lite tidigare ikväll. So, time to hit the bed Jack. Nighty night everybody!

Inga kommentarer: