28 oktober 2010

And I'm just sitting here just asking myself why

Det finns mycket konstigt både på och i människokroppen, håller ni med? Alla saker som inte har någon riktigt funktion egentligen. Jag menar; amorsbågen? Vad gör den egentligen, den råkar ju bara existera där vid överläppen. Finnar. De är ju talgkörtlar som blivit inflammerade och det känns onödigt. De är bara vidriga och gör så in i norden ont. Nej tack till finnar, och nej tack till mens en del gånger. Säger som Tyra sa i Tyra show förra veckan 'Kan inte det där blodet bara stanna där inne?' Visst, man känner faktiskt så ibland för det är grymt jobbigt stor del av tiden men å andra sidan skulle man inte villa gå runt med gammalt blod i sig. Inte så trevligt. Det är ju också ett tecken på att allt är som det ska när man har mens och det är ju bra att man får ett sånt...uppenbart tecken. Eller?

Just nu kommer jag inte på flera saker som är onödiga att ha och så, men jag kanske får ta mig en funderare och återkomma när jag har något vettig att skriva. Ja, så får det bli. Annars blir det bara pallerrede av det hela.

Inga kommentarer: