10 oktober 2010

Vems pappa är du barn till?

Ja det var gårdagen också då. Vi firade ju min gudmor/faster som fyllde 70år så började med att fara ner till Mellangårds(pappas barndomshem) 16:30, hälsade på alla, satt där en stund och sen for vi allihopa upp till Soltuna på middag, tre rätters. Samma som på bröllopet som var för tre veckor sen, minus att tårtan var annorlunda haha. Allt var jättegott som vanligt. Efter allt ätande tog vi vårt pick och pack och for ner till Mellangårds och hade ''efterfest''. Taxin min ena faster och hennes man skulle med kom 02:30 så vi åkte med hem då, kändes lättast så. Men vi hade i alla fall roligt hela kvällen. Släkten är verkligen värst haha. Pratade med lite fastrar, ganska mycket med min kusin Tove :) blir inte så ofta. Blev uppbjuden av Per så dansade två danser med honom och så han man snacka lite med Scott(pappas kusins man, inte han jag brukar vara barnvakt åt haha). Det skrattades grymt mycket hela kvällen, som vanligt, och alla var på bra humör. Precis så som det ska vara. Ingen blev sådär överdrivet full heller, lite sådär roligt lulliga bara. Det behöver ju inte vara ''fullast kör'' alla gånger lixom.
Tack för en kul kväll i alla fall :)


Nu ska jag gå och höra med mamma om det blir något Hammarland idag eller inte. Det är mormor och morfar vi ska besöka isåfall.Får hoppas på att vi ska fara i alla fall, har inte träffat mormor sen hon låg på sjukhuset tror jag. Eller var vi hem till dom när de hade kommit hem från sjukhuset?
Nej nu kommer jag inte ihåg...

Inga kommentarer: