20 oktober 2010

I can't live without your love

Nu vet jag precis vad låten heter och vem som sjunger. Jag slängde upp en kommentar på YouTube klippet igår och idag hade hon svarat som lagt upp klippet. Kelly Moneymaker-I can't live without your love. That's the song! Den är på nedladdning just nu, go figure, så det blir väl att droga sönder den sen. Någon som känner till namnet Kelly Moneymaker? I do, och jag vet vem hon kilar stadigt med också ;) Jag visste igår att rösten lät bekant och att jag hade hört låten förut för många många år sen. Men ända vart det inge 'Just det! Hon är det ju!' upplevelse. Men men, jag är bara glad att jag har låten nu. Och texten i förra inlägget jag kan titta på. För känslan får man när man lyssnar på en fin låt, men det är texten som gör den där känslan starkare.

Time for me to go. Ska klä på mig lite varmare kläder och ta mig ut på en promenad med lite musik i lurarna. Förhoppningsvis leder promenaden till boden för att handla med mamma när hon slutar. Men är jag rask i stegen så kanske jag hinner hem en sväng och då kanske ett nytt inlägg hinner slinka in här. You'll never know.

Inga kommentarer: