23 oktober 2010

And the bible didn't mention us, not even once

Visste redan från igår att Alice hade hoppat av idol men ändå var det lite ledsamt att höra det ikväll, hon var ju ändå en favorit! Får hoppas nu att Jay och Daniel håller sig kvar länge för det är nu största favoriterna. Märks väl att Jay är i alla fall eftersom han 'fick' vara med i min dröm haha. Men men, sitter och lyssnar på Samson, den låt som Alice sjöng när Anders Bagge kom och överraskade henne. Den är vacker och jag älskar låtar med bara piano och sång. Tror Regina Spektor är en ny favorit nu, helt klart en ny favorit. Ska ladda ner lite låtar med henne och lägga in på mobilen så jag kan somna till hennes stämma. Och när jag ändå är inne och youtubar så kan jag lika gärna leta upp lite låtar jag länge tänkt att jag ska leta upp. Är det inte härligt med musik så säg?

Regina Spektor-Samson

Inga kommentarer: