24 oktober 2010

Lazy, sleepin’ in, pajama all day

Med undantag från besökte i Lemland igår så har den här helgen varit ganska slö. Sov bedrövligt länge idag, pyjamasen var på ett bra tag och somna nästan på soffan när jag låg och kollade på Dogs 101 på Animal Planet. Är trött nu med men sen när man ska sova, då brukar man vara som piggast. Måste i alla fall komma i säng någorlunda ikväll för vill inte sova hela dagen eftersom jag måste städa imorgon så inte Scott får tag på nå saker han inte ska ha när han är här. Han kommer på tisdag och far hem på torsdag, så det blir kort den här gången. Men lika kul för det :)

Nu tänker jag springa igenom duschen en sväng och värma upp mig samtidigt som jag ska testa mitt nya schampo. 22:00 blir det nya beck för hela slanten! I can't wait!

Inga kommentarer: