16 oktober 2010

One night, one love?!

Vet ni va att den som fick äran att vara med i min dröm inatt var Jay Smith från idol haha. Sa ju igår att jag antigen skulle drömma om idol, Modern family eller days! Och jag visste nästan att det skulle bli idol för jag kollade ungefär 5 minuter på Modern family haha. Anygays... vad kan man tänkas att jag gjorde i en dröm med en person jag aldrig träffat(precis så som det är i alla mina drömmar)? Jay, jag och någon okänd var i Knutnäs och bada, av alla ställen. Vi hade grymt roligt i alla fall. Skratta, snacka, lekte kull typ och så sjöng Jay massa Nickelback låtar. Jay låter faktiskt som Chad Kroeger, han som sjunger i Nickelback. I alla fall, vid något tillfälle när Jay sjöng så pussade jag honom, rätt på munnen. What?! Det hände ett antal gånger sen och nu i vaket tillstånd fattar jag ingenting, absolut ingenting. Jag säger ju att jag är skadad där uppe, jag sitter på människor som blöder och pussar på svenska rockstar idoler.
Vilken drömfabrik jag har :)


Jay Smith-Rockstar


Nickelback-Rockstar

Inga kommentarer: