12 oktober 2010

I just want to be there when the morning light explodes

Tror det är förkylning i luften för jag kan sova hur länge som helst på morgnarna och ändå vara aptrött när jag stiger upp, jag är också aptrött på kvällarna men kan inte sova. Blir dov i huvudet mot kvällarna och halsen är lite irriterad. Varför kan jag inte för en gångs skull få ha en ordentlig förkylning som bryter ut med dunder och brak istället för något som varar i ungefär tre dagar. Sist jag var förkyld så höll den i sig i ungefär tre-fyra dagar och den var nog ganska rejäl, speciellt eftersom jag inte fick sova första natten av förkylningen. Men jag skulle gärna ta en högst två veckors förkylning så den kanske håller sig borta åtminstone till nästa år sen. Är trött på alla tre dagars förkylningar som får min två veckors streptokocker jag hade förra året att framstå som en nära döden upplevelse. Nej ordentliga förkylningar istället för små mes förkylningar som går över bara man nyser en gång.

Dax att krypa under täcket och kolla klart på National Treasure för vi vet ju redan att bassiluskerna i kroppen inte kommer låta mig sova förens 03:00 ungefär...farewell och godnatt.

Inga kommentarer: